Office 365’için şirket içi ortamından bir kullanıcının posta kutusu verilerini Taşımaya çalıştığımda hata: “Bu posta kutusu belirtilmedi, bu istek için büyük öğeler en fazla sayısı aşıldı

ÖNEMLİ: Bu makale, Microsoft Makine Çevirisi Düzenleme yazılımı tarafından tercüme edilmiş olup, yüksek olasılıkla profesyonel bir çevirmen yerine CTF teknolojisi kullanılarak, Microsoft Topluluğu tarafından düzenlenmiştir. Microsoft, Bilgi Bankamız içindeki tüm makaleleri kendi dilinizde okuyabilmeniz için size hem profesyonel çevirmenler tarafından tercüme edilen hem de makine tarafından tercüme edildikten sonra Topluluk tarafından kontrol edilen makaleler sunar. Bununla birlikte, makine tarafından tercüme edilen, hatta Topluluk tarafından kontrol edilen bir makale bile her zaman mükemmel dil kalitesinde olmayabilir. Makalede dilinizi konuşan yabancı birisinin yapabileceği türden sözcük, söz dizimi veya dilbilgisi hataları bulunabilir. Microsoft, içeriğin hatalı tercümesinin veya müşterilerimiz tarafından kullanımının doğurabileceği olası yanlış anlamalar, hatalar veya zararlardan sorumlu değildir. Öte yandan Microsoft, Makine Çevirisi Düzenleme işlemini geliştirmek amacıyla Makine Çevirisi Düzenleme yazılımını ve araçlarını sık sık güncelleştirmektedir.

2584294

SORUN

Bir kullanıcıyı geçirmek denemek için aşağıdakilerden birini kullanmanız kullanıcının posta kutusu verilerini, şirket içi ileti Microsoft Office 365 ortamı:

  • Yeni geçiş toplu Sihirbazı Exchange Yönetim Merkezi, Office 365
  • Exchange Yönetim Merkezi, Office 365 e-posta Geçiş Sihirbazı
  • Çevrimiçi Exchange PowerShell

Ancak, aşağıdakine benzer bir hata iletisi alırsınız:

FailureType: TooManyLargeItemsPermanentException

FailureSide: hedef

İleti: Hata: Bu posta kutusu için bu isteği belirtilmiş büyük öğeler en fazla sayısı aşıldı. MapiExceptionMaxSubmissionExceeded–>: IExchangeFastTransferEx.TransferBuffer başarısız oldu (hr = 0x80004005, ec = 1242)

Kullanıcının posta kutusu 150 megabayt (MB) ileti sınırını aşan bir veya daha fazla ileti içeriyorsa, bu sorun oluşur.

ÇÖZÜM

Bu sorunu gidermek için bulun ve kullanıcının şirket içi posta 150 MB’den büyük olan iletileri kaldırın. Bunu yapmak için şu adımları izleyin:

  1. Microsoft Outlook kullanarak kullanıcının şirket içi posta erişim.
  2. Kullanıcının posta kutusu olan tüm klasörlerdeki tüm öğeleri boyuta göre düzenleyin. Öğeleri büyükten küçüğe büyük öğeler listesinin başında alacak şekilde sıralayın.
  3. 150 MB’den büyük olan öğeleri bulun. Bu öğeleri önemli bilgileri içeriyorsa, yerel bilgisayardan veya yerel bir Kişisel Klasörler dosyası (.pst) gibi başka bir konuma kaydedin. Daha sonra kullanıcının posta kutusundan 150 MB’den büyük olan öğeleri silin.
  4. Exchange Yönetim Merkezi’ne dönmek ve sonra geçiş devam.
  5. Geçiş tamamlandıktan sonra verileri çevrimiçi Exchange posta kutusuna yeniden içe aktarılabilir.
DAHA FAZLA BİLGİ

Öğeleri Office 365’te Outlook’a nasıl alınacağı hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki Microsoft Web sitelerine bakın:

Exchange Online Office 365’te posta kutularını taşıma sırasında sorunlarla karşılaşırsanız, Sorun giderme Office 365 posta kutusu geçiş Aracı’nı çalıştırabilirsiniz. Bu tanılama otomatik bir sorun giderme aracı olur. Bilinen bir sorun yaşıyorsanız, neyin yanlış gittiğini bildiren bir ileti alırsınız. İleti çözümü içeren bir makale için bir bağlantı içerir. Şu anda, yalnızca Internet Explorer’ın araç desteklenir.Hala Yardım gerekiyor mu? Office 365 topluluğu Web sitesine gidin.

Say

Yorumlar kapatıldı.